Hands

Zašto Privržime?

Izgradite sigurnu vezu
koja traje cijeli život

Pridružite nam se u tromjesečnom programu koji osnažuje roditelje
i pomaže djeci da rastu u sigurnom i punom ljubavi okruženju.

Hero

Iskusite sažeti sadržaj našeg tromjesečnog programa kroz fokusiranu 3-satnu radionicu i nastavite rast s nama!

Modul 1: Rani razvoj, temperament, privrženost i restrukturiranje

Modul 1: Rani razvoj, temperament, privrženost i restrukturiranje

1. susret – Predavanje za roditelje · 2., 3. i 4. susret – Interaktivna radionica (roditelj + dijete)

  • RANI RAZVOJ — Odnosi se na razvoj djeteta u prvim godinama života (emocionalni, fizički, spoznajni i socijalni). Ovaj period postavlja temelje za kasnije ponašanje i učenje.
  • TEMPERAMENT — Prirodne osobine djeteta (osjetljivost, prilagodljivost, razina aktivnosti). Razumijevanje temperamenta pomaže roditelju da prilagodi svoje reakcije potrebama djeteta.
  • PRIVRŽENOST — Emocionalna veza između djeteta i roditelja/skrbnika. Sigurna privrženost omogućuje djetetu da se osjeća zaštićeno, voljeno i spremno istraživati svijet.
  • RESTRUKTURIRANJE PRIVRŽENOSTI — Jačanje ili obnavljanje odnosa kada je došlo do udaljavanja/stresa. Cilj je ponovno uspostaviti sigurnu privrženost.
  • INTERAKTIVNE RADIONICE (2., 3. i 4. susret) — Zajedničke aktivnosti roditelja i djeteta koje jačaju povezanost, povjerenje i emocionalnu bliskost.
Modul 2: Regulacija skrbnika, transgeneracijski obrasci, empatičko slušanje i reflektiranje

Modul 2: Regulacija skrbnika, transgeneracijski obrasci, empatičko slušanje i reflektiranje

1. susret – Predavanje za roditelje · 2., 3. i 4. susret – Interaktivna radionica (roditelj + dijete)

  • REGULACIJA SKRBNIKA — Sposobnost roditelja da prepoznaje i upravlja vlastitim emocijama. Smiren roditelj gradi osjećaj sigurnosti i modelira djetetu samoregulaciju.
  • TRANSGENERACIJSKI OBRASCI — Nesvjesni obrasci ponašanja/odgoja iz obiteljske povijesti. Prepoznavanje pomaže prekinuti one koje ne želimo prenositi.
  • EMPATIČKO SLUŠANJE — Aktivno i suosjećajno slušanje bez osuđivanja. Dijete se osjeća viđeno, prihvaćeno i spremnije surađivati.
  • REFLEKTIRANJE — “Ogledanje” djetetovih emocija kako bi ih dijete razumjelo i razvilo emocionalnu pismenost.
  • INTERAKTIVNE RADIONICE (2., 3. i 4. susret) — Zajedničke aktivnosti u kojima roditelj vježba emocionalnu prisutnost i slušanje te gradi sigurno okruženje.
Modul 3: Dječje potrebe vs. želje, komunikacija, granice i upravljanje nepoželjnim ponašanjem

Modul 3: Dječje potrebe vs. želje, komunikacija, granice i upravljanje nepoželjnim ponašanjem

1. susret – Predavanje za roditelje · 2., 3. i 4. susret – Interaktivna radionica (roditelj + dijete)

  • DJEČJE POTREBE VS. ŽELJE — Razlikovanje stvarnih potreba (sigurnost, pažnja, bliskost) od trenutnih želja (igračka, ekran) i kada popustiti, a kada postaviti granice.
  • KOMUNIKACIJA — Jasno i s poštovanjem govoriti; slušati tako da se dijete osjeća shvaćeno.
  • GRANICE — Jasna i dosljedna pravila na topao, nenasilan način. Granice grade sigurnost i odgovornost.
  • UPRAVLJANJE NEPOŽELJNIM PONAŠANJEM — Strategije za izazovna ponašanja (ispadi bijesa, prkos, agresija) bez vikanja/kazni, uz očuvanje odnosa i dostojanstva djeteta.
  • INTERAKTIVNE RADIONICE (2., 3. i 4. susret) — Praktične vježbe u kojima roditelj i dijete uče nositi se s granicama, frustracijama i svakodnevnim izazovima kroz igru i strukturirane aktivnosti.

A kako biste dobili uvid u sadržaj i pristup programa, dodatno smo pripremile i iskustvenu radionicu

sažeti, ali dojmljiv prikaz svega što vas očekuje kroz puna tri mjeseca zajedničkog rada i rasta.

3 sata

Iskustvena radionica

Iskusite sažeti sadržaj našeg tromjesečnog programa kroz fokusiranu 3-satnu radionicu. Izvrsna prilika da probate naš pristup i odlučite želite li se upisati na puni program.

Iskustvena radionica je namijenjena isključivo roditeljima.
Sljedeća će se održati 25.10.2025..

Mala grupaPraktične vježbeMentorska podrška
Broj mjesta je ograničen radi kvalitete rada.